HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

Múlt héten, a nagy munkakeresés közepette olyan szinten befordultam, hogy már kezdtem megijedni magamtól. Hogy magam előtt is fenntartsam a vidámság látszatát, naponta bevettem egy Xanax pirulát, ami valóban oldja a szorongást, ezért fokozottan necces időszakoknál kifejezetten hasznos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emellett leszerveztem az első kanbulimat felső szomszédommal, Robival, aki egyébként Sonja unokatesójának a férje.

Robi 40 éves, spanyol származású svájci. Ő a házban a Verwalter, ami egyszerre házmester és közös képviselő. Alacsony, mint én, szereti a jó bort, szabadidejében sziklát mászik és élőhalottakat gyilkol a számítógépén. Kifejezetten jófejség volt tőle, hogy eljött velem „külön programra”, lévén neki vannak itt barátai, nincs feltétlenül még egyre szüksége.
 
Az a bizarr, hogy amikor találkoztunk, úgy éreztem magam, mint egy első randin, pedig már évekkel ezelőtt be kellett vallanom magamnak, hogy heteró vagyok. Hogy miért mégis az első randis hasonlat? Nos, előttem volt egy viszonylag szimpatikus idegen, akit rá kellett beszélnem arra, hogy máskor is találkozzon velem. Nagy szükségem lenne ugyanis haverokra, hosszú távon barátokra…
 
Az első randik rendje és módja szerint moziba mentünk, de előtte beültünk egy bárba meginni egy pohár bort. Szerencsére tudtunk dumálni, jókat röhögtünk. Egy óra elteltével átmentünk a moziba (20 CHF/jegy, egy munkanélkülinek iszonyat sok pénz, de mindegy, mert muszáj haverokat szerezni), majd megnéztük a Black Swan című filmet Natalie Portmannal. A film kurva jó, Robinak is láthatóan nagyon bejött, szóval képzeletben már épp a saját vállam veregettem, amikor… amikor is kurva rosszul lettem. Olyan hányinger jött rám, amilyen már nagyon rég nem. Miközben profi első randizóként pókerarccal próbáltam a mozi teremben visszatartani a hányásom, azon gondolkoztam, miért lehetek rosszul. Végül úgy döntöttem, valószínűleg a remegő kamera, a vászonhoz közeli ülések, a xanax és az alkohol kombója tehet a dologról.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Az utolsó fél óra úgy ment le, hogy végig azon gondolkoztam, mikor hányom le spontán Robit, ezzel elérve, hogy az egész baráti köre rajtam röhögjön az elkövetkező 20 évben. De megúsztam. Sőt, utána, amikor megkérdezte, nem-e megyünk el még valahova, meg is leptem azzal, hogy kellettem magam: majd legközelebb, most menjünk inkább haza... A villamoson már egy szót se szóltam, csak hallgattam az okfejtéseit a filmről, és imádkoztam, hogy valahogy kibírjam hazáig… Végül pedig kezet fogtam vele, bementem a lakásba, nyavalyogtam egyet Sonjának, hogy milyen szarul vagyok, majd összehánytam a vécét.
 
Őszintén szólva büszke vagyok magamra. Lehet, hogy lesz egy haverom.    

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr572619462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IP · http://indianexposure.blogspot.com 2011.01.29. 20:23:35

óvatosan! nyugtatók és alkohol együtt durva kombót nyom minden esetben. azért arra kíváncsi lennék, ha egyszer elmeséled Robinak az első randi háttérinfóját :)
süti beállítások módosítása