HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

A történet ott kezdődött, hogy a UPC-nél a munkaköröm része, hogy naponta nyolc órában küldenek el a kurva anyámba. Értem én, hogy megfizetnek érte (lásd előző bejegyzést), de mégis… mivel az elmúlt nyolc évet a szeressük egymást gyerekek (a.k.a. Nők Lapja) jegyében töltöttem, elég nehéz elviselni az egészet.

A svájciak ugyanis – legendásan békés és udvarias nemzet imidzs ide vagy oda – teljesen kivetkőznek önmagukból, amint bepötyögik a telefonjukba a 0800 66 88 66-as ingyenesen hívható telefonszámot. Ordítanak, toporzékolnak, anyáznak, sőt, volt már olyan, hogy zokogva hisztériáztak nekem a telefonba, hogy már egy napja nem tudnak tévét nézni…
 
Lényeg a lényeg, múlt héten kitaláltam, hogy valamin változtatnom kell, mert ez így már nem annyira poén. Az volt az elképzelés, hogy a heti négy nap UPC-t lecsökkentem háromra, és a felszabaduló egy napban csinálok valami nyugisabbat.
Felcsaptam hát a helyi Metropolt (20 Minuten), és elkezdtem böngészni az álláshirdetéseket. Eredetileg taxisofőrben gondolkodtam, de ahhoz sajnos el kellene végeznem egy drága tanfolyamot, ami most nem érné meg annyira.
Viszont találtam egy nyugdíjasoknak szóló hirdetést: „havonta két-három alkalommal egész napos sofőri tevékenység nyugdíjasoknak, akik szeretnének még időnként dolgozni”. Be is jelentkeztem, mondván, én ugyan nem vagyok nyugdíjas, de szívesen sofőrködnék havonta kétszer-háromszor.
A cég ugyan megdöbbent azon, hogy jelentkezem („Maga erre abszolút túlképzett!”), de amikor elmondtam, mik a motivációim, már megértően és elismerően bólogattak. Majd fel is vettek. :-D

A cég honlapja:
www.labeye.ch

A cég profilja: Házi tojásokat illetve egyéb prémium élelmiszereket szállítanak házhoz kéthetente.

Az én munkaköröm: Én fogom szállítani a tojásokat a derék zürichi polgároknak. Alkalmanként vagy 200 címre, amivel állítólag 8-9 óra alatt végezni lehet.
 
Amiért most nagyon boldog vagyok:
- Júniustól már csak 60%-ban küldenek az anyámba.
- A tojásterítés közben néhány hónap alatt tök jól megismerhetem a várost. Így szeptember környékére két fontos célomat is elérhetem: megtanulom a svájci németet, legalábbis már jól értem majd (UPC), mellette pedig helyismeretre teszek szert (tojásolás)
- Bár a tojásterítés csak 10%-os állás, alig fogok vele kevesebbet keresni, mint a UPC-nél 20%-kban!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr682871202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása