HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

Valami egészen meglepő zajlik itten az utcákon. Akárhányszor át akarok menni a zebrán, az autósok nemcsak, hogy satufékkel megállnak előttem, de még mosolyognak is rám, mint a tejbe tök.

A jelenségre két válasz lehetséges: vagy pofátlanul jóképű vagyok, vagy egy olyan társadalomba kerültem, ahol az autósok egyenrangú partnerekként kezelik a gyalogosokat, és megadják nekik az elsőbbséget, amikor kell.

Azt hiszem, az első verzió reálisabb.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr312580921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mostmar_kicsit_unom 2011.01.26. 16:09:28

svájcban ez lepett meg engem is elsőként, utána meg a meglepettség kellemes arányos mivoltával egyenesen arányos mértékben dühöngtem az itthoni a helyzeten
süti beállítások módosítása