HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

Sonja néhány napja nevetve említette, hogy fel kéne tolnom a blogra egy fotót az 5 rappenosról ( a rappen a svájci fillér, 1 rappen kb. 2 forintot ér), ami hetek óta ott figyel a mosókonyhában. Merthogy mennyire tipikusan svájci már az, hogy amikor valakinek a zsebéből kiesik az érme, a megtaláló odarakja a legközelebbi "jól látható helyre". Attól kezdve pedig nem nyúl hozzá senki. Hetekig. Merthogy senki sem tudja biztosan, hogy az ő zsebéből esett-e ki a pénz.

Nos, azt hiszem, Sonjának igaza van, ez tényleg tipikusan svájci, ezért itt a fotó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S. A pénzt természetesen a fénykép elkészítése után lenyúltam.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr812960533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spagettizabáló 2011.06.06. 09:31:50

‎:D, Gábor, én kicsinek mindig a nagynéném után húztam-vontam a teli bevásárlókocsit a MIGROS-ban, amiben persze a táskáját is benne hagyta, nem hittem el hogy hetekig nem nyúlna hozzá hozzá senki :)

gaborleaks 2011.06.06. 18:43:14

@spagettizabalo: Csak mert nem voltam a közelben... ;-)

Nagykócsag 2011.06.08. 23:11:45

nemmondod, hogy 10Ft-tal megkárosítottad a derék svájciakat! hát ez felháborító! :)))))))))))
süti beállítások módosítása