HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

Épp egy hete vagyok házas, ideje az első számvetésnek:

Házasság (mint intézmény) előnyei

-        -  ha a boltban/postán/portán az aktuális munkatársnőnek megemlítem, hogy friss házas vagyok és épp a feleségem kedvéért/miatt intézkedem, akármilyen baltaarcú kollegináról is van szó, meghatódik, és elintéz nekem mindent
-         - B-típusú letelepedési engedély
-         - három napja Sonja bepipult rám, de nem izgattam magam annyira, mert tudtam, hogy előbb-utóbb úgyis kibékülünk
-         - bemutatásnál a „feleségem” jobban hangzik, mint a „menyasszonyom”
-         - nászajándékok (főleg a 10 éves, de jó állapotban lévő Hyundai, lásd illusztráció)
 
Házasság (mint intézmény) hátrányai
-        
-  
nyomja az ujjamat a gyűrű, és ez rohadtul idegesít
-        - tegnap bepipultam rá, de nem izgatta magát annyira, mert tudta, hogy előbb-utóbb úgyis kibékülünk
 
 
 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr692644891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása