HTML

swikileaks

Volt Nők Lapjás újságíró romantikus hevületében Svájcba emigrál. Vajon fekete mosogatóként végzi?

Na, megvolt az újabb első nap.

Csapatunk erősen megfogyatkozott, mert szétosztottak minket kisebb csoportokba, mondván így egyszerűbb tanulni. Az én brigádomat Technical Supportnak hívják, nyolcan alkotjuk, ebből 7 férfi, a nyolcadik a bajszos-IT lány. Ha minden jól megy, az elkövetkező hetekben digitális televízió guruvá képeznek.
 
Tudom, hogy DigitalTV ez első hallásra rendkívül unalmasan hangzik, de ha belegondoltok, hogy igazából mi zajlik ezeken az órákon, mindjárt lelkesebb az ember: mivel az oktatás svájci németül hangzik, legalább napi nyolc órában kapom az intenzív svájci német kurzust. Ráadásul még fizetnem sem kell érte, sőt, a UPC tejel nekem…
 
Jelenleg a tananyag 60-80%-át értem, de nem aggódom. Lapítok, igyekszem okosan nézni, és közben magamban kuncogok, mert mindenképp nyerek ezen az egészen, mert ha kirúgnak, akkor is egy hónapon át tanultam a nyelvet. Ha meg beválok, akkor legfeljebb a UPC is elégedett lesz. :-)
 
A csapat egyébként zavaróan fiatalos – rájöttem, hogy itt már én vagyok az öreg. A kollégák legtöbbje 20 és 25 között van, de még a főnökök sem nagyon érik el a 30-at.
 
Maga a munkahely nem túl szép, de ugyebár nem is kell annak lennie. A telefonban nem hallatszik, hogy hidegbézs a vakolat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://swikileaks.blog.hu/api/trackback/id/tr242708186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása